tisdag 28 augusti 2012

Nya pyjamasen...

Liten älskar hundar och leker hund minst femton gånger varje dag. Så fick mamman syn på den här pyjamasen inne på Polarn o. Pyret. Perfekt för en hundälskande liten gosse. Döm om min besvikelse när jag såg att de slutade på storlek 110/116. Liten har flera pyjamaser från just Polarn som verkligen passar precis, och köper jag nytt vill jag ändå ha lite plats för att växa i. 
Men så fick Liten syn på pyjamasen när vi var i butik. Han blev eld och lågor direkt, och ville köpa en alldeles egen hundpyjamas. Det slutade med att vi köpte hem den för att testa i alla fall. Och den är ju alldeles perfekt. Rymlig med gott om växtmån för Liten. Både ben och ärmar är uppvikta i mudden, så han hinner växa många centimeter innan den är för liten.
Behöver jag nämna att Liten älskar sin pyjamas, helst vill han sova i den varenda natt om han bara fick. Men någon gång måste den ju tvättas också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar