torsdag 27 september 2012

Fotografering...

Imorgon är det dags för fotografering på förskolan. Liten är eld och lågor över att han ska få styla håret. Vi var på ICA för att köpa hårvax och spray, och Liten valde till och med ut en liten burk med silverglitter att spraya i håret. Eftersom de i år inte tar några enskilda foton på förskolan, så passade vi på att fota egna när vi ändå testkörde frisyren. Mamman gjorde dock frisyren innan jag tänkte på detta, så Liten fick ta en skjorta över sin smutsiga dagiströja. Till imorgon har han dock valt ut en Småfolktröja med fina brandbilar på.
Men visst blev han cool, min lilla snygging? Synd bara att han körde huvudet i kundvagnen, så skruvhuvudet från handtaget syns i pannan. Stackars Liten!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt vilken fotovänlig kille du har, som dessutom vill stajla sig!! Kanske får bli en modell kille av honom i unga år? Har du ansökt nånstans? Han borde ju ha alla potentiella chanser som finns..om mamma o pappa accepterar det vill säga.:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag vet inte om mamman & pappan skulle vara problemet i den frågan. Frågan är om den unge herrn själv skulle acceptera det hela. Jag har nog förstört stackaren med mitt eviga fotande. Men tack för komplimangen! Vi tycker ju självklart att han är världens vackraste, men det är ändå roligt att höra det från andra...

      Radera